TRUCK & CAR SERVICE - JÁSZBERÉNY

részecskeszűrő tisztítás - egr rendszer tisztítás - injektor bevizsgálás

Kérdése van? Hívjon minket! +36704254853

Dióhéjas tisztítás

Mikor célszerű a tisztítást alkalmazni?! 

Az első és legfontosabb jellemző a rángató, egyenetlen, más szóval érdes motorüzem. Ennek oka, hogy a szelepekkel párhuzamosan a szívócsatorna kokszosodása is megfigyelhető. Mivel beáramló levegő ekkor már nem a megfelelő irányba fogja terelni a befecskendezett üzemanyagot.



Égéskimaradás, hengerleállás is jelentkezhet. Más szóval a vezérlő elektronika dolgozik. A súlyosabb problémák kialakulásának elkerülése végett leállíthatja hengereket.

Hibakód a műszerfalon. Ekkor szinte azonnal egy szakszervíz felkeresése javasolt. Azonban gyors diagnosztika alkalmával megállapítható, hogy az adott hiba összefüggésben van-e a karbon lerakódások mértékével.

Teljesítményvesztés és túlfogyasztás. Mivel a teljesítményvesztés és hosszabb távon az átlagnál magasabb fogyasztás intő jel lehet a kokszosodás meglétére.

A mi tapasztaltunk alapján megelőzésként 40.000 km megtétele után javasolt. Dióhéjas tisztítás, 100.000 km felett már erősen ajánlott, ahhoz hogy a motor gond nélküli élettartama hosszú távú legyen.

Mit tapasztalunk a tisztítás után?! 


Teljesítmény visszaállítása


A szívókeresztmetszet visszaállítása után azonnal érezhető teljesítménynövekedés, kevesebb üzemanyag fogyasztás a megfelelő üzemanyag-levegő keverék következtében.

Egyenletes motorüzem

Az eltávolított lerakódásoknak köszönhetően egyenletesebb motorüzem valósul meg. A levegő útjában már nincsenek akadályok, így az áramlás folyamatossá válik. Az alapjáraton és a menet közbeni üzem közben is kiegyensúlyozottabban és egyenletesebben jár a motor.

Közvetlenebb gázreakció

Az eltávolított lerakódásoknak köszönhetően közvetlenebb gázreakció alakul ki. A benzin és a levegő áramlása optimalizálódik. Amikor megérintjük a gázpedált, az autó reakciója gyorsabb és intenzívebb lesz.

Gyakori modellekk : 

VW-Skoda-Seat-Audi CRTDI / PDTDI 

Hyundai / Kia CRTDI 

BMW N47 / N57 

Fiat JTD / MJET